Det blev en glow up-vecka för mig. Fick tag i en kvällstid hos min frisör och njöt av att inte höra mammamamamama en stund.Nog första gången jag sitter hos frisören utan folie i håret btw? I alla fall första gången jag vill bli mörkare under sommaren och inte ljusare. Jag blev så nöjd med mitt hår sist när vi körde teddy bronde och ville underhålla det. Min frisör körde en nyansering i hela håret. Mmm fräscha toppar. Denna bild är lite missvisande faktiskt, färgen är kallare än det ser ut. Man ser nog bättre här. Älskar i alla fall denna hårfärg på mig. Jag har färgat håret mörkare miljoner gånger och sen alltid gått tillbaka till det blonda för att jag inte känt mig hemma. Men det här tror jag är min färg. Kul att hitta rätt! Passade på att även fixa ögonbrynen. Jag gör browlift hemma själv med detta kit och så färgar jag brynen med ljusbrun färg. Dags för sommarfötter! Denna spray får en att undra varför man tidigare filat till förbannelse och lagt hundra år på att göra fötterna fina. Det tar en minut!!! Du sprayar på, filar bort (det smulas bara av) och vips är all hård hud borta. Otrolig spray. Fina naglar måste jag såklart också ha. Det var dags för back to basic. Fransk ombre! Glad fredag, puss!