Funderar lite på det här med Tele2:s kundtjänst. Det står att det tar upp till fem arbetsdagar för dem att svara på mail. En hel vecka??? Är de sjukt underbemannade eller är det bara det att de hellre hjälper folk per telefon eller chatt? Jag hatar att ringa mina ärenden. Jag skjuter upp det så långt jag kan. Kan ha ångest över det där samtalet en hel dag. Det märkliga är att jag har jobbat med telefonsupport i flera år. Men det är liksom en annan grej när man går in i sin arbetsroll. Nu är jag...bara jag. Ska på visning imorgon. På en lägenhet i Helsingborg! (Mamma, hoppas inte du satte kaffet i halsen där. Kommer fortfarande på söndagsmiddag och grejer. Lovar). Har lite planer för Helsingborg i framtiden. Tror jag. Om inte annat behöver jag förändring i mitt liv. Känner mig som en helt ny människa för tiden. Det har hänt massor med tråkiga grejer de senaste åren och främst de senaste månaderna, men jag har fan kommit ur det hel. Det trodde jag aldrig.