Men stig på! Längesen vi var hemma hos mig nu. Har ju varit full fokus på trädgården senaste tiden. Men lite har hänt på insidan också. Saknar fortfarande gardiner, tavlor osv. Men vi har en ny matta under matbordet i alla fall. Det blev samma som vi hade i lägenheten (och slet ut), en MORUM från IKEA. Det är en tålig matta som även fungerar utomhus. Någon gång i livet ska vi ha en mer tjusig matta, men med Henri som facit är de närmsta åren inte då. Sån otrolig lyx med pioner i trädgården. Tar in dem som runda bollar och får såna här fluffiga efter några dagar. Intill matsalen hittar vi tv-rummet. Lampfoten är från loppis. Älskar den, men har aldrig lyckats hitta en lampskärm som gör den rättvisa. Hittade denna som går ton i ton med vår väggfärg och det blev väl fint? Från H&M Home. Det var kris på kuddfodral-fronten eftersom det blivit stora hål i de flesta. När till och med kuddhataren F säger att nu måste vi _verkligen_ köpa nya är det illa. Slog till på dessa i linmix, också från H&M Home. Jag loppade finaste vattenglasen nyligen! Supertunna och med spetsliknande etsad dekor. 10 kronor styck gav jag! In i vitrinsskåpet med er <33 Mmm glas. Oooch så kan man skymta våra nya gröna soffor där borta. Men dem får ni se en annan gång. Kul förresten att det tar F kanske en helg att måla om, men typ så 300 arbetsdagar att sätta tillbaka täckkåporna sen. Puss!